loading...
عکس عاشقانه و احساسی , اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه با عکس , استاتوس عاشقانه
aloneson بازدید : 99 1393/03/20 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

 

اين روزا از هر دستي که بدي

از همون دست بدهکار ميشي ! 

 

بقیه اس ام اس عاشقانه محبت آميز در ادامه مطلب...

 

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

تو فقط مرد من بمان

من هم قول مي دهم تا ابد بانوي تمام لحظاتت باشم . . .

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

هر موقع اومديم براي يکي ارزش قائل شيم

قبلا توسط يه نفر ديگه قيمت گذاري شده بود !

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

اين خيره ماندن ها به ساعت هاي ديواري

تمرين براي روزهاييست که ميدانم “نمي آيي” . . .

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

چراهايت جواب ندارد !

“دوستت دارم

دليل نمي خواهد . . .

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

آه است خيابان به خيابان به لبم

از اين همه بي تفاوتي در عجبم

تو مثل مسافري که ديرش شده است

من مثل چراغ قرمز نيمه شبم !

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

اگرچه در ثانيه هاي زندگيت حضور ندارم

اما دعايم هميشه همه جا با توست

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک

ارزش دوست به وفاست ، ولي ارزش تو به اندازه تمام دنياست . . .

.

 

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

باغباني پيرم ، که به غير از گل ها از همه دلگيرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده اي بي خبرند ، عده اي کور و کرند ، اندکي هم پکرند

و ميان رفقا ، عده اي همچو شما تاج سرند . . .

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

پاييز سرد

درختان دلم را گرم کردند

“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجي”

زمستان در راه است

تو ميتواني دلم را گرم کني ؟

درختان فقط پاييز را دوام آوردند

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

مدتهاست در آينه نگاه کردن به تو را تمرين مي کنم

براي روز مبادا

شايد روزي با تو چشم در چشم شدم . . .

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

تمام خوبي ” عشق

به اينست که وقتي تو نيستي

خواب از گلوي چشمانم پائين نرود

لبخند بر لبانم جاري نشود و

دستانم مدام بهانه ي تو را بگيرند !

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

به سلامتي بازي هاي کامپيوتري که يادم دادن

هر وقت دشمن ديدم يعني دارم راهو درست ميرم !

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

به سرم اگر شليک کنند

جاي خون …

فکر تو ميپاشد به ديوار !

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

خـــــط عمــرم کــــــف دســـت هـايـم نيســـت

بـه فـالگيــر بگــو :

ردِ پـاهـاي ِ

تـــو را ببينـــد

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

زيبا ترين پــازِل دنياست

وقتي فاصله ي بين انگشتانم

با انگشتان ” تــــو ” پر ميشود . . .

.

اس ام اس عاشقانه محبت آميز

.

دو قلب دارم!

يکي در طرف چپ و ديگري در طرف راست

آغوشت را تنگ تر کن

 

من اين تن ، دو قلب را دوست دارم . . . !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ! به وبلاگم خوش آمدید! این وبلاگ در تاریخ 1392/12/28 افتتاح شده است!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 4,798
  • بازدید کلی : 105,860