loading...
عکس عاشقانه و احساسی , اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه با عکس , استاتوس عاشقانه
aloneson بازدید : 106 1393/03/26 نظرات (0)

 

عکس عاشقانه غمگین | عکس قلب | عکس دختر و پسر باهم

بيچاره گل فروش 

تنها کسي است که، وقتي با گل وارد خانه مي شود همه غمگين مي شوند . . .

 

بقیه در ادامه مطلبـ...

 

اگه روزي داستانم را نقل کردي بگو: 

بي کس بود اما کسي را بي کس نکرد 

تنها بود اما کسي رو تنها نذاشت 

دلشکسته بود اما کسي رو نشکست 

 

 

اس ام اس غمگین عاشقانه

 

 

گاهي مردن 

پايان من است 

اما چه غمگين که پايان ما نيست 

من مي ميرم و ميروم 

تو مي ماني و اين همه خاطره 

... 

کاش بداني فقط به خاطر تو 

فقط به خاطر تو نمي ميرم ... 

 

 

اس ام اس غمگین عاشقانه

 

 

شاد باش 

نه يک روز ‌‌که هميشه... 

بگذار آوازه ي شاد بودنت چنان بپيچد 

که پشيمان شوند 

 

 

اس ام اس غمگین عاشقانه

 

 

يکي از فانتزيام اينکه عاشق بشم بعدش دهنتونو با جملکاي عاشقونه و غمگين سرويس کنم شانس آوردين من هنوز عاشق نشدم .....

 

 

اس ام اس غمگین عاشقانه

 

 

غمگينم.. 

 

دنياي من مجازيش هم غمگين بود............ 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ! به وبلاگم خوش آمدید! این وبلاگ در تاریخ 1392/12/28 افتتاح شده است!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 4,808
  • بازدید کلی : 105,870