loading...
عکس عاشقانه و احساسی , اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه با عکس , استاتوس عاشقانه
aloneson بازدید : 104 1393/03/24 نظرات (0)

 

عکس عاشقانه دختر | عکس دختر غمگین | دختر تنها

عاشقان را عشق فرمان می دهد. لوتیان را معرفت... مخلصیم با معرفت ... ! 

 

بقیه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب...

 

این طور قبــــول نیست ! 

چشـــــم هایــــت را زمین بگذار ! 

بیا دست خـــــالی بجنگیم … 

 

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی خرداد

 

سلامتی دختری که به عشقش گفت : اگه بمونی میشی بـــابــــای پسرم و اگه بری میشی اســـم پسرم… 

 

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی خرداد

 

خــــدایـــا 

من صــــبـــورم اما 

دلتـــنگیِ مـــن چه میـــــداند صـــبوری چیســـت ؟!!! 

 

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی خرداد

 

بارها عاشق شدم اینبار نقلی دیگر است 

بارها عابد شدم اینبار باری دیگر است 

در خیالات خطا دیدم خودم را در برش 

دیر فهمیدم که او دلدار یاری دیگر است 

 

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی خرداد

 

باور نمیکنم! 

چه زود آواره ی ویرانه ها شدم 

مرا بیرون کردی از خانه ی مهر دل ات 

بیا بیاموز میزبانی را از دل من 

 

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی خرداد

 

مدتهاست چهره ات را 

عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم 

کارم را خوب بلدم 

هیـــــــــــــس 

 

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی خرداد

 

کاش میدانستی که خیال تو می ارزد به داشتن خیلی ها... 

 

چه برسد به داشتنت که می ارزد به کل دنیا... 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ! به وبلاگم خوش آمدید! این وبلاگ در تاریخ 1392/12/28 افتتاح شده است!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 4,826
  • بازدید کلی : 105,888