loading...
عکس عاشقانه و احساسی , اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه با عکس , استاتوس عاشقانه
aloneson بازدید : 130 1392/12/29 نظرات (0)

 

اس ام اس سرکاری

 

همیشه میگفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمیشد تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چه قدر زحمت کشیدی …

 

اس ام اس سرکاری

 

چشمات وقتی زیباست که مال اشک باشه. اشک وقتی زیباست که مال عشق باشه . عشق وقتی زیباست که مال تو باشه. تو وقتی زیبایی که دستت تو دماغت نباشه!!!!!

 

اس ام اس سرکاری

 

میگن وقتی بارون میاد قورباغه ها ۱۰ دقیقه زود تر میفهمن قربونت یه خبری به ما بده لباسارو جمع کنیم

 

برای خواندن بفیه اس ام اس های سرکاری به ادامه مطلب مراجعه کنید... 


 

 

همیشه میگفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمیشد تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چه قدر زحمت کشیدی …

 

.

 

چشمات وقتی زیباست که مال اشک باشه. اشک وقتی زیباست که مال عشق باشه . عشق وقتی زیباست که مال تو باشه. تو وقتی زیبایی که دستت تو دماغت نباشه!!!!!

 

اس ام اس سرکاری

 

میگن وقتی بارون میاد قورباغه ها ۱۰ دقیقه زود تر میفهمن قربونت یه خبری به ما بده لباسارو جمع کنیم

 

.

 

بعضی وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرقی که یادت میره یه نفر منتظرته تا . . . . . . . . از دستشویی بیای بیرون

 

.

 

عزیز دلم ! اگر تمام مردم دنیا جمع بشوند تا تو را از من بگیرند به آنان خواهم گفت : شما چرا زحمت کشیدید ، خودم می آوردم

 

.

 

گردو خاک تنهایی دلم را با جذبه ی نگاهت زدودی و خانه ی قلبم را از غم ها شستی حالا که داری زحمت می کشی روی اون میزم هم یه دسمال بکش

 

.

اس ام اس سرکاری

.

 

من تو رو ۳۰% دوستت دارم ، ۲۵% بدون تو نمیتونم زندگی کنم ، ۷۰% روزمو بهت فکر میکنم ، ۴۵% عاشقتم ، ۲۹% آرزوی منی ، ۱۰۰% سرکاری

 

.

 

میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات میبوسمت . . . چند تا میم داره ؟

 

.

 

کجایی؟ نشستی اون بالا با تنهایی خودت حال می کنی، ما رو تحویل نمی گیری. الهی قربونت برم بی زحمت دو تا نارگیل بنداز پایین

 

اس ام اس سرکاری

 

ببینم، اگه یه روز از خواب بیدار بشی و ببینی: اون که دوستش داری گذاشته رفته . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اونوقت، صبحانه چی میخوری؟

 

.

 

شرمنده اگه بد موقع بیدارت کردم . آب خوردی آفتابرو کجا گذاشتی ؟؟

 

.

 

بابا چی شده خیلی خودتو می گیری ؟ دیگه با ما نمی چرخی؟ با بهتر از ما می پری چی شده !؟ بابا این قدر دیگه خود گرفتن نداره که فقط از عکست روی چی توز استفاده شده!!!

 

.

 

یک گونی عشق تقدیم تو باد… عشقش مال خودت، ولی یادت نره گونی شو پس بدی

 

.

اس ام اس سرکاری

.

 

عشق مثل بادی است که در دل می پیچد.اگر نگهش داری خود آزرده می شویو اگر رهایش کنی دیگران!

 

.

 

تو هدیه الهی از خداوندی برای سینه پر دردمن:عطر وجودت را برای شفا می بویم……….! ای شلغم

 

.

 

انگشتتو مشت کن….. مشته؟ مشته مشته؟ حالا محکم بزن تو چشمت تا کور بشی دوریمو نبینی……!!!

 

اس ام اس سرکاری

 

اگر تو با من باشی ، چراغ خونه ام باشی . . . . اونقدر روشن خاموشت می کنم تا بسوزی!

 

.

 

خری گم کرده ام با بار کاشی اس ام اس میزنم شاید تو باشی

 

.

 

اگر می خواهید زندگی جدیدی داشته باشید با ما تماس بگیرید “” سازمان بازیافت زباله ””

 

.

 

عزیزم همه دنیا یه طرف … . . . ذوق زده نشو …. تو هم همون طرف !!!

 

اس ام اس سرکاری

 

با کسی رفاقت کن و دوست باش که وقتی باهاش دعوات شد ، زورت بهش برسه و بتونی بزنیش!!!

 

 

اس ام اس سرکاری

 

 

امروز روز خوشتیپ ترین دوست هستش . این اس ام اس رو واسه کسی بفرست که مطمئنی هیچ کس این روز رو بهش تبریک نمی گه! ثواب داره

 

.

 

وقتی پیر میشی ممکن موهاتو از دست بدی یا دندونات بریزه ولی زیبایی هاتو هیچ وقت از دست نمی ره . . . چون آدم چیزهایی را که نداشته هیچ وقت از دست نمی ده!

 

.

 

مراقب بچه ها باشید تا گلها رو نچیینند! شهردار نیستم فقط نگران خودم هستم …!

 

.

 

اگه یه همزبون می خوای ، یه یار مهربون می خوای ، خودشو حیرونت کنه ، جونشو قربونت کنه ، اصلا رو من حساب نکن !!!

 

.

 

اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و دست و پا میزنه، فکر نکن که با چیزی زدنش، یا داره میمیره! اون داره . . . . به قیافت میخنده !

 

اس ام اس سرکاری

 

کشاورز پیر در کنار گاو اهنی فرسوده اش ایستاده بود و به مزرعه شخم نخورده اش مینگریست و همچنان منتظر بود …. چون گاوش داشت این جوکو می خوند

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ! به وبلاگم خوش آمدید! این وبلاگ در تاریخ 1392/12/28 افتتاح شده است!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 4,846
  • بازدید کلی : 105,908