loading...
عکس عاشقانه و احساسی , اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه با عکس , استاتوس عاشقانه
aloneson بازدید : 62 1392/12/29 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

خدایا دلم گرفته از آدمایی که میگن دوست دارم اما معنیشو نمیدونن از ادمایی که میخوان مال اونا باشی ولی خودشون مال تو نیستن از آدمایی که زیر بارون برات میمیرن ولی وقتی افتاب شد همه چیز یادشون میره

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

مردگان را هفته ای یکبار یادی می کنند،ما ز خاطر رفتگان از مردگان هم کمتریم.

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

عمیق ترین درد زندگی دل بستن به کسی است که هرگز به او نمی رسی.

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی


اینجا غروب……..سنگ تمام میگذارد برای دلتنگی هایم……

 

 

.

 

وقتی دلم خسته می‌شود،

برایش از فردایی روشن می‌خوانم

به‌یادش می‌آورم که چه دل‌هایی را از خستگی به درآورده!

 

.

 

همیشه‎ می‎ گفت‎ خیالت‎ تخت‎ من‎ وفادارم‎،و‎ من‎ چه‎ ساده‎ لوحانه‎ خیالم‎ را‎ تختی‎ کردم‎ برای‎ عشق‎ بازیه‎ او‎ با‎ دیگری‎!!

 

.

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.

 

عشق تو چون برگی در دست طوفان بود

دل کندن و رفتن پیش تو آسان بود

روزی به من گفتی دیگر نمی مانم

گفتم که می میرم گفتی که میدانم

 

.

 

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است

 

.

 

تا کى دل من چشم به در داشته باشد؟

اى کاش کسى از تو خبر داشته باشد

آن باد که آغشته به بوى نفس توست

از کوچه ى ما کاش گذر داشته باشد

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی


دلگیـر نـبـاش

دلت کـــه گــیــر بـاشــــــد

رهــا نـمـی شــــوی

 

.

 

تنهایی بد است،

اما بد تر از آن اینست که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی،

آدم هایی که بود و نبودشان به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد…

 

.

 

دنیا،تنهایی های زیادی داره،اما…تنهایی من دنیایی داره…

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

خیلی که دلتنگ میشوم به آسمان نگاه میکنم و دلم قرص میشود که تو هم زیر این سقفی.

 

.

 

میبینی خدایا داشتیم قایم باشک بازی میکردیم اون چشم گذاشت من قایم شدم اون یکی دیگه رو پیدا کرد و من تنها شدم.

 

.

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

.

 

تنهایی یعنی با تمام وجود بهشش بگی دوست دارم و اون بیخیال بگه اشنایی منو تو اشتباه بود

 

.

 

انسان حرفیست,

زده میشود..

خوانده میشود,

ترانه میشود..به یاد میماند…

گاهی;

ناله ایست

تنها خاک خوب میفهمدش..

 

.

 

مرد زندانی میخندید!!

شاید به زندانی بودن خویش و شاید به آزادی من..

راستی,زندان کدام سوی میله هاست..؟!

 

.

 

تو همیشه میگفتی:من یه تار موی تورا به هیچکس نمیدهم..

اینقدر تارهای موی مرا به این و آن دادی,تا کچل شدم!

حالا برو,دست از سر کچلم بردار!!

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

بس کن ساعت ، دیگر خسته شده ام …

آره من کم آورده ام …خودم میدانم که نیست …

اینقدر با صدایت ، نبودنش را به رخم نکش !

 

.

 

دردهایم در آغوشی مداوا شد که ندانستم وقتی ندارمش بزرگترین دردم میشود !

 

.

 

آن روزها : تو و بوسه های داغ …

این روزها : مـن و داغ بوسـه ها …

 

.

 

درد را با چه اندازه می گیرند ؟

درد دارم ؛ از اینــجا تا تـــــو !

 

.

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

.

 

چقدر بده که تو میتونی خودتو خر کنی … داغون کنی … بدبخت کنی …

اما نمیتونی خودتو بغل کنی ، آروم کنی ، از تنـهـایـی دربیاری …

 

.

 

اعتراف…

من به جای خالی اش

بیشتر از

خودش عادت کرده ام

اعتراف تلخیست…

 

.

 

فاجعــــه یعنى…

آنقدر در تو غــرق شـــده ام

که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم!!

عشـــق یعنى همین…

 

.

 

تنهایی یعنی ؛

نه همجنس ات ؛ میل سخن گفتن با تو را داشته باشد ،

نه جنس مخالف ،

آنگاه می شوی ؛ محض !

 

.

 

درد دارد وقتــــی

نبـــودنتـــــ می آیـــــد

می نشینـــــد روی ایـــن شانـــه هـــا …

سنگیــــن استـــــ !

 

.

 

آنچه از من تــــــــآ تو

گستـــرده شـــــده..

فــــــــاصله نیستـــــــــــــــ…

دنیایی ستـــــــــــ پر از دلتنگــــــــــــــــی..

 

.

 

مـــن مــــــی روم !

تـــو مـــــی مــــانــی

بــا دنـیــایـــی از خــــاطـــــرات . . .

راســتـــی آن روز کـــــه

دلـــــداده تــو شــــدم یــادت هست ؟

از آن جــا بـــه بـــعــدش را پـــاک کــــن . . . !

 

.

 

آه…..این روزها عشق آنچنان خنده دار شده است که جملات عاشقانه را باید در ۴جوک خواند………… .

 

.

 

 

رفیق کاش از پشت خنجر میزدی ، حداقل نمیدیدم که تو خنجر زده ای

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ! به وبلاگم خوش آمدید! این وبلاگ در تاریخ 1392/12/28 افتتاح شده است!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 4,774
  • بازدید کلی : 105,836