loading...
عکس عاشقانه و احساسی , اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه با عکس , استاتوس عاشقانه
aloneson بازدید : 139 1393/01/08 نظرات (0)

 

اس ام اس غمگین عاشقانه فروردین93

اس ام اس غمگین عاشقانه فرودین 93 

گـاهـی بـرای او

چـیـزهـایـی مـی نـویـسـی

بـعـد پـاک مـی کـنـی . .

پـاک مـی کـنـی . . .

او هـیـچ یـک از حـرف هـای تـو را

نـمی خـوانـد

امـا تـو

تـمـام حـرف هـایـت را گـفـتـه ای . . .

 

بقیه اس ام اس های غمگین عاشقانه در ادامه مطلب...

 

 

 

روزهــــــــایـــم عــجیــبـــــــ دلـــگیــــــــرنــد

مــثــــل آن جــمــعــــه ای کــــه تــبــــــــ دارد

بـــــادل مـــــــن کـــمـــی مــــدارا کـــن …

بــــه خــــدا قلــــــــبــــــــــ هـــم عـصـبـــــ دارد !

اس ام اس غمگین عاشقانه

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی

لطفــا قـدمـهـایـتـــ را تنـدتـر بـردار

دلـم را فـرستــاده امـ دنبـالـِـ نخــود سیـــاه . . . !

اس ام اس غمگین عاشقانه

سراغت را از “قاصدک” که می گیرم تابی خورده و در دل ابرها گم می شود !

غصه ام می گیرد

می دانم ، شرم دارد از اینکه “خبر” دهد که رفتنت همیشگی بود …

اس ام اس غمگین عاشقانه

—- – - – - – - – - – -

پــــــــــــای رفــتــه را مــیـتــــوان بــرگــردانــد

امـــا

دل رفــتــه را هــرگــز !

اس ام اس غمگین عاشقانه

اس ام اس دلشکسته را در برنا بخوانید

هَــرکه مــی خــواهـی بـــاش

ایـن عادت مُـــشتَــرک انسـانهــاســت

تـــو نیــز ، روزی , ســاعـتی , لـَحظــه ای

احــساس خـواهـی کـرد کـــه . . .

هیــچکـَـس دوسـتت نَــدارد …!

اس ام اس غمگین عاشقانه

در تمام دارو خانه ها موجود است

نرم کننده موی سر

نرم کننده پوست دست

کاش می شد برای نرم کردن دل تو هم ، نسخه ای گرفت . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه

در قحطی تو چه دل خوشی دارند !

بیهوده می آیند و می روند این نفسهای من …

اس ام اس غمگین عاشقانه

دلم تو را ،

فقط و فقط تو را

از میان این همه ضمیر میخواهد ، همین !

و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی

و این یعنی ته بدبختی من . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه

نه چای گس فنجانم می چسبد

نه داغی شیر و نه تلخی شکلات !

دیگر هیچ مزه ای به نابی طعم بودنت نخواهد بود . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه

خدایا اونی که تو زندگیمون نیست ،

تو خوابمونم نباشه خواهشا . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه

دلم که گرفته ساز میزنم گاهی برای دلم ، زیر آواز میزنم . . .

دلم که میگیرد نام تو را داد میزنم . . .

دلم که میگیرد گاهی فقط آرام طعنه به احساس میزنم . . .

حالا دلم گرفته . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه

دلگیرم

همانند آن مترسکى که

هر روز باید تمسخر و غار غار خندیدن کلاغ هاى بى احساس را تحمل کند !

اس ام اس غمگین عاشقانه

همه چیز آرام است

دل من استثناست . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه

خسته ام از دلداری های مجازی ،

دلم شانه های حقیقی میخواهد . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه

دردم ایــــن نـــیـسـت

کـــــه او عــــاشــــق نـــیــسـت ،

دردم ایــــن نــیــسـت

کــــــــه مــعــشـــوق مــن از عــشــق تـهــی اسـت

دردم ایــــــن است

کــــــه بــــا دیـــــدن ایـــــن ســردی هــــا

مـــــن چـــــرا دل بـــســتــم ؟!!

اس ام اس غمگین عاشقانه

اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید

اگــــــــــــر با من راه می آمــــــــــــدی

تمــــــــــــام شهر را جــــــــــــاده میکردم

اس ام اس غمگین عاشقانه

این روزها

در بـطنِ من

زنی سکته میکند

کــه در هــر نــفـس

زندگی را سخت تپیده است…

تمامِ وجودم قلبی شده که درد میکند

اس ام اس غمگین عاشقانه

به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم

حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم !

اس ام اس غمگین عاشقانه

اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان

حتی شده تا نیمه ی این راه بمان

دلتنگ تو بودن به خدا ممکن نیست

نه ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان

اس ام اس غمگین عاشقانه

میدانم دیگر برای من نیستی

اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمیفهمد . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه

من بارها شماره ات را میگیرم و کسی در گوشم مدام زمزمه میکند :

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است !

و من برایش از تو ، از دلتنگی ها ، از اشکهای بیصدا و از بی کسی هایم میگویم …

اما او سر حرفش میماند ؛ لعنت به بخت سیاهم !

اس ام اس غمگین عاشقانه

کفش هایم را نده!

پا برهنه میروم!

تادر تنهایی خود با نگاه کردن به تاول های پایم…. عبرت بگیرم!

من کجا……؟

عاشقی کجا………..؟

اس ام اس غمگین عاشقانه

بازم یه صبح دیگه و باز داغون تر از روز قبل لعنتی کجایی که حال این روزامو ببینی؟ چشمامو باز میکنم و هیچ خبری ازت نیست” بخدا این ظلم حق من نیست برگرد

اس ام اس غمگین عاشقانه

و من چقدر دلم می سوزد به حال ماهی بیرون مانده از آب…بی یار…بی یاور…بی پناه…بی نفس…

درست مثل حال امروز من…

اس ام اس غمگین عاشقانه

می گویند:یک روزی هست که چرتکه دست می گیرند و حساب کتاب می کنند!و آن روز باید تاوان آنچه با من کردی را بدهی…

فقط نمی دانم تاوان دادن آن موقع تو چه دردی از من دوا می کند…!!

اس ام اس غمگین عاشقانه

تو بی من خوشبخت شدی

و من،

بی تو،

موسفید…

اس ام اس غمگین عاشقانه

بی بهانه رفتی…

و من همچنان در انتظارِ ،

بیـــ ـی بهانه آمدنت

هستم !

اس ام اس غمگین عاشقانه

ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﺳﻮﭘﺮﯼ ﺩﻟﺖ ﻟﻮﺍﺷﮏ نخواست و به جاش سیگار گرفتی…

ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﭘﺎﺭﮎ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﺏ ﻧﺸﺪﯼ و به جاش سیگار کشیدی…

ﺍﮔﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﮕﻪ نمی خندی و همش سیگار کشیدی…

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﭼﻮﺑﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ و فقط سیگار کشیدی…

ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ ، ﺑﺸﯿﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ببین ﭼﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﻟﺖ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯼ !!!

اس ام اس غمگین عاشقانه

بگذار بسوزیم….

ما که دادمان به آسمان نرسید

شاید “دودمان” برسد…

اس ام اس غمگین عاشقانه

یـــــادِ تـــــو

تاصبــــح

پـــــرستارم بـــود..!

اس ام اس غمگین عاشقانه

گـفــت: دُعــا کـنـی می آیـــد

گــفــتم: آنــکــه بــا دعـایــی بـیـایــد بــه نـفـریـنـی مـیــــرود

خـواسـتــی بــیــایــی بــا دُعــا نـیــا

بــا دل بـیــا

بــا دل✔

اس ام اس غمگین عاشقانه

گرفتن دستهایش آرزویم بــــود ، اما از بخت بدم مـُــــچـَش را گـِــــــرقتم

اس ام اس غمگین عاشقانه

روزهایی که میدیدمت”نفسم”میگرفت، حالاکه نیستی”دلم”میگیرد، بیا…. تحمل اولی اسانتراست….

اس ام اس غمگین عاشقانه

ﮐِﺸِــــــﺶ ﻧﺪﺍﺭﻡ “ﺧﻮﺏ” ﺑﻮﺩنمو ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﮐﻨﻢ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺑﺮﻥ “ﺗﺠﺮﺑﻪ” ﮐﻨﻦ ﺑﺮﮔﺮﺩﻥ!!

اس ام اس غمگین عاشقانه

ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩﻡ ﻣﯽ ﺳﻮﺯﺩ ﺩﺭ ﻋﻄﺶ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﻛﻼﻣﯽ ﺍﺯ “ﺗﻮ”

ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﻢ، ﭼﻪ ﻣﻠﺘﻤﺴﺎﻧﻪ ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﻟﺒﻬﺎﯾﺖ

ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﻟﺮﺯﺷﯽ…. ﺻﺪﺍﯾﯽ…ﺣﺮﻓﯽ

ﮔﻮﯾﺎ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻫﺮﮔﺰ ،ﻛﻼﻣﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﻨﯿﺪ

ﺍﺯ “ﺗﻮ” ﻛﻪ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﯼ ﺩﺭ ﻗﺎﺏ ﻋﻜﺲ ﭼﻮﺑﯽ ﺁﻭﯾﺨﺘﻪ ﺑﺮ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ!!!

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ! به وبلاگم خوش آمدید! این وبلاگ در تاریخ 1392/12/28 افتتاح شده است!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 4,797
  • بازدید کلی : 105,859